[Jtc] FW: KT2
Chantal Poolman
chantal op poolman.demon.nl
Di Sep 5 23:31:02 CEST 2017
Ter info!
Groetjes Chantal
Van: Dave van der Meulen
Verzonden: dinsdag 5 september 2017 10:40
Aan: Chantal Poolman
Onderwerp: Re: KT2
Hoi Chantal,
Nou het is ons gelukt hoor.
Sorry voor de vertraging, maar begin van het seizoen is altijd heel hectisch voor ons als TC.
Alwin heeft geļnventariseerd en heeft er 9 bereid gevonden die graag willen deelnemen.
Ik ga ze aanmelden.
Nou was het minimum 8 en maximum 12.
Denk dat we daar even met de bond over moeten discussiėren of het OK is om er 13 voor dit keer te doen.
Dat initiatief zal ik nemen.
Gr. Dave
SDO/Blijwerkt
Van: Chantal Poolman <chantal op poolman.demon.nl>
Verzonden: zondag 27 augustus 2017 09:59
Aan: Dave van der Meulen; alwinsmit op email.com
Onderwerp: KT2
Hoi Dave en Alwin,
Is het gelukt om trainers te vinden die de KT2 willen doen?
Groetjes Chantal
KV Atlantis.
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/jtc_kvatlantis.nl/attachments/20170905/66dff880/attachment-0001.html>
------------- volgend deel ------------
Een niet-tekst bijlage is gescrubt...
Naam: DD3817FD6C0A4548AAF66717AB2C299A.png
Type: image/png
Grootte: 158 bytes
Omschrijving: niet beschikbaar
URL : <http://kvatlantis.nl/pipermail/jtc_kvatlantis.nl/attachments/20170905/66dff880/attachment-0001.png>
Meer informatie over de Jtc
maillijst