[Jtc] Notulen laatste vergadering en trainingsschema zaal

Hans Klijn hans.klijn op ziggo.nl
Zo Sep 17 14:45:10 CEST 2017


Hallo Chantal

 

Ik zal er woensdag bij zijn.

 

Moet ik mijn laptop nog meenemen???

 

Gr

Hans

 

Van: Jtc [mailto:jtc-bounces op kvatlantis.nl] Namens Chantal Poolman
Verzonden: zondag 17 september 2017 10:15
Aan: 'Jeugd Technische Commissie'
Onderwerp: Re: [Jtc] Notulen laatste vergadering en trainingsschema zaal

 

Hallo allemaal,

 

a.s. woensdag is de thema avond positief coachen …. Nu zie ik niet in de notulen staan dat Kim/Petra/ik technische ondersteuning nodig hebben ….. Maar dat hebben we wel! Want we hebben de beamer nodig en we willen 1 of 2 filmpjes hierop afspelen …. En hebben dus ook goed geluid nodig. Misschien heeft Hans het wel aan Mark of iemand al gevraagd …. Dan sorry …. Maar als het nog niet gevraagd is… Wie kan ons hierbij helpen? 

 

Groetjes Chantal 

 

 

Van: Hans Klijn <mailto:hans.klijn op ziggo.nl> 
Verzonden: woensdag 13 september 2017 18:30
Aan: 'Jeugd Technische Commissie' <mailto:jtc op kvatlantis.nl> 
Onderwerp: [Jtc] Notulen laatste vergadering en trainingsschema zaal

 

Hallo allemaal

 

Sorry voor de vertraging maar hierbij de notulen van onze laatste vergadering.

Graag even kijken naar de acties die in  het rood staan.

 

Verder stuur ik hierbij het trainingsschema voor de zaal, wat ik verder ga communiceren naar de trainers/teams en laat zetten op de site

 

Gr

Hans

 

------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/jtc_kvatlantis.nl/attachments/20170917/9a2fd348/attachment-0002.html>


Meer informatie over de Jtc maillijst