[Jtc] Fwd: aanmelden Ilse

Chantal Poolman chantal op poolman.demon.nl
Zo Sep 24 11:24:24 CEST 2017


Beetje stomme vraag … maar wie stuurt deze mail door? “korfbalvereniging Atlantis” …. Cq “aanmelden” bij wie komt dit dan binnen?! 
Melissa gaat dit toch doen? Is dit al helemaal rond? Of sturen we dit nog door naar Angelien? 
(werkplan moet binnenkort ook aangepast worden) 

Groetjes Chantal 

Van: Korfbalvereniging Atlantis
Verzonden: zaterdag 23 september 2017 17:17
Aan: jtc op kvatlantis.nl
Onderwerp: [Jtc] Fwd: aanmelden Ilse

Nieuw lid voor de D2. Wie gaat inschrijven? 
---------- Doorgestuurd bericht ----------
Van: "Willem en Sandra" <wens.verburg op ziggo.nl>
Datum: 23 sep. 2017 3:47 p.m.
Onderwerp: aanmelden Ilse
Aan: <aanmelden op kvatlantis.nl>
Cc: 

hi,
 
onze dochter heeft nu een aantal keren mee getraind en wil graag lid worden.
 
ze heeft meegetraind D2
 
Ilse Verburg
10 11 2007
 
 
m vr gr Sandra Verburg

------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/jtc_kvatlantis.nl/attachments/20170924/469e487b/attachment-0002.html>


Meer informatie over de Jtc maillijst