[Jtc] Indeling D2 vanaf veldseizoen

Janneke van Ginkel janneke1990 op hotmail.com
Ma Feb 12 22:34:44 CET 2018


Beste ouders/verzorgers van de spelers van de D2,

Goed nieuws! Tijdens het afgelopen veldseizoen hebben wij natuurlijk wat nieuwe meiden in de D2 gekregen. Super fijn! De teller bleef helaas op 7 staan waardoor er in de zaal nog geen 8-tal gemaakt kon worden. We hoopten na het kerstkorfbal wat nieuwe aanmeldingen te krijgen voor de D, maar helaas is dat niet gelukt. Gelukkig hebben we een andere oplossing gevonden zodat we toch in een 8-tal kunnen gaan spelen vanaf het veldseizoen.

Flore Dominicus zal de overstap van de E1 naar de D2 gaan maken om zo het 8-tal compleet te maken.

Achter de schermen is de opstart van een 'nieuw' team altijd veel werk. Hiervoor moet nog een aantal dingen worden geregeld (zoals oefenwedstrijd tegen een achttal, opgave voor de bond, extra shirts etc). Hier wordt aan gewerkt.

Omdat zowel in de D-jeugd als in de E- en de F-jeugd de teams redelijk krap zijn ingedeeld willen we jullie vragen om echt zo weinig mogelijk af te melden voor wedstrijden om de druk op het wedstrijdsecretariaat zo laag mogelijk te houden. Als het echt niet lukt om bij een wedstrijd te zijn, probeer dit dan zo snel mogelijk kenbaar te maken bij het wedstrijdsecretariaat (Jojanneke Verschuur).

Mochten jullie vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Hartelijke groet,
Janneke van Ginkel
Namens de jeugdcommissie






------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/jtc_kvatlantis.nl/attachments/20180212/bb5b8422/attachment-0001.html>


Meer informatie over de Jtc maillijst