[Jtc] Fwd: [Cdjtc] Vragen inzake aanmelden nieuw lid
Janneke van Ginkel
janneke1990 op hotmail.com
Do Jun 28 19:44:53 CEST 2018
Hoi allemaal,
Nova wilt graag lid worden!
C2 lijkt mij prima.
Melissa wil jij contact opnemen met moeder? 06-18118189
(Ja ja, je dacht korfbalvakantie te hebben)
Groetjes Janneke
---------- Doorgestuurd bericht ----------
Van: Miriam van Heukelom <miriamvanheukelom op gmail.com>
Datum: 24 jun. 2018 16:49
Onderwerp: [Cdjtc] Vragen inzake aanmelden nieuw lid
Aan: cdjtc op kvatlantis.nl
Cc:
Goedemiddag,
Mijn dochter Nova van Wersch heeft dit voorjaar een paar keer meegetraind met de D2 (zij kwam mee met Sophia van Vliet).
Nu is zij serieus aan het overwegen om zich aan te melden bij jullie vereniging.
Ik heb daar nog een enkele vraag over.
Met wie kan ik daarover contact opnemen?
Bedankt alvast voor de reactie.
Met vriendelijke groet,
Miriam van Heukelom
06-18118189
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/jtc_kvatlantis.nl/attachments/20180628/b7dca0d2/attachment-0001.html>
Meer informatie over de Jtc
maillijst