[Jtc] a.s. zaterdag een probleem

sandra sandraduik op ziggo.nl
Zo Mrt 25 20:16:54 CEST 2018


Ook de A3 heeft minimaal 2 invallers nodig ivm tekort spelers maar daar kan idd C1 invallen. B1 heeft ( gelukkig nog) niemand nodig. 
Als de A2 verplaatst zou worden ( evt laat in de middag na 15.00 uur of een andere zaterdag) kunnen de A2 spelers invallen/reserve bij de A1 of A3.
Gr Sandra




Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.
-------- Oorspronkelijk bericht --------Van: Chantal Poolman <chantal op poolman.demon.nl> Datum: 25-03-18  20:05  (GMT+01:00) Aan: jtc op kvatlantis.nl, Sandra Loman <sandra.loman op kvatlantis.nl>, Jelle Wermeskerken <jellevwermeskerken op hotmail.com> Onderwerp: a.s. zaterdag een probleem 
Hallo allemaal, Even een overleg momentje …..We hebben een probleem in de A voor a.s. zaterdag! A, B en C1 spelen bijna allemaal tegelijkertijd. Als de A1 reserves wil; die zijn er, zoals ik het nu zie, niet; ze spelen in Amsterdam om 12.30 uur (10.45 uur verzamelen) A2 heeft invallers nodig; er zijn 3 heren en 3 fitte dames ….en Felice is aan het terugkomen, maar echt nog niet goed genoeg om een half te spelen denk ik. A2 speelt om 11 uur bij Luno (9.30 uur verzamelen) A3, B1 (beide om 12 uur) en C1 (11 uur) spelen thuis. C1 dames zouden kunnen invallen/reserve zitten bij B1 en A3 volgens mij ….  Zou er iemand kunnen meekijken wat de opties kunnen zijn? Ik ben hier niet goed in ….. Mogelijk moeten we A2 verplaatsen?  Groetjes Chantal     
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/jtc_kvatlantis.nl/attachments/20180325/15b903ad/attachment.html>


Meer informatie over de Jtc maillijst