[Jtc] Toernooi Tempo
Serge Kraaikamp
serge.kraaikamp op ziggo.nl
Zo Mrt 18 16:25:21 CET 2018
Hoi allen,
Ik stuur deze email als trainer A3.
Wij hebben keurig van Chantal de vraag gekregen. Gelijk geïnventariseerd en geantwoord. Nu vraagt de A3 wat de status is. Ook omdat ik als ouder van de C laag er nog geen vraag over gekregen heb. Heb ik de vraag aan Chantal gesteld. Zij heeft mij aangeraden om de JTC te mailen wat ik nu doe. Kunnen jullie mij de status aangeven?
Alvast enorm bedankt.
Groeten,
Serge Kraaikamp
Verstuurd vanaf mijn iPhone
Meer informatie over de Jtc
maillijst