[Jtc] Input voor morgenavond 19.00 uur!

Petra Taal petra.atlantis op ziggo.nl
Ma Mrt 5 16:28:49 CET 2018


Hallo,

Nog even ter aanvulling. Dit is wat ik terug kreeg van de STC via Carel: 
Hoi Petra, gisteren hebben we de teamindelingen besproken. In principe kunnen de door jullie genoemde spelers uit de A door naar de senioren. We gaan er dan alleen vanuit dat Danique in de A blijft omdat ze zelf heeft aangegeven dat liever te willen. Van Sam gaan we er vanuit dat ze naar de senioren gaat maar houden we er rekening mee dat ze op kan zeggen omdat ze naar de opzegtermijn heeft gevraagd.

Ik had het al even snel doorgestuurd naar Kim en Mark. Maar dit is wel belangrijk om mee te nemen. Ik zag trouwens dat Jamaico definitief heeft opgezegd.

Tot vanavond,

Petra



> Op 5 maart 2018 om 15:22 schreef Kim Stolk <kimstolk op LIVE.NL>:
> 
> 
> Janneke, Chantal, Hans,
> 
> 
> Morgenavond (dinsdag) vergaderen Petra, Mark en ik weer over de teamindeling.
> 
> Mochten jullie nog opmerkingen hebben naar aanleiding van het document dat Petra op 1-2 naar jullie stuurde, dan horen we dat graag voor morgen 19.00 uur.
> 
> 
> Gr Kim
> 
> 
> 
> ________________________________
> Van: Jtc <jtc-bounces op kvatlantis.nl> namens Petra Taal <petra.atlantis op ziggo.nl>
> Verzonden: donderdag 1 februari 2018 21:47
> Aan: Jeugd Technische Commissie; STC
> Onderwerp: [Jtc] Eerste versie opstellingen jeugd.
> 
> Hallo allemaal,
> 
> Mark, Kim en Petra zijn vandaag aan de opstellingen voor de jeugd voor volgend
> jaar begonnen.
> 
> In bijgaande sheet kunnen jullie zien dat we in elke laag A tm E 2 teams hebben.
> En in de F starten we met 1 team.
> We hebben een aantal kinderen doorgeschoven omdat we denken dat dat goed is voor
> het kind. En ook omdat het dan beter uit kwam in de aantallen.
> 
> We hebben ook nagenoeg de gehele A3 doorgeschoven zodat die straks als
> seniorenteam (5 of 6?) kunnen gaan spelen. Alleen Jamaico valt af want die
> stopt. En daarnaast hebben we Sander v. der Sluijs en Elise van Walraven door
> geschoven.
> Voor de STC. De namen staan onder de senioren.
> Laat even weten als dit problemen oplevert voor de seniorenteams. Het zal toch
> niet waar zijn dat we volgend jaar 6 seniorenteams en 2 midweek teams hebben????
> 
> Voor de JTC. Kijk er even goed naar of je ergens iets ziet waarvan je denkt dat
> het niet kan. De opstelling van de A1 en A2 is niet definitief. We weten nog
> niet hoe we de selectie voor de A1 gaan doen. Is ook afhankelijk van of Kris en
> Jeroen de A1 blijven trainen.
> 
> Mark, Kim en ik komen dinsdag 6 maart weer bij elkaar om één en ander definitief
> te maken. Op maandag 12 maart hebben zowel de JTC als de STC vergadering en
> kunnen we even overleggen.
> 
> Namens Kim en Mark,
> 
> Petra
> _______________________________________________
> Jtc mailing list
> Jtc op kvatlantis.nl
> http://kvatlantis.nl/mailman/listinfo/jtc_kvatlantis.nl

Met sportieve groet,

Petra Taal

Voorzitter KV Atlantis




Meer informatie over de Jtc maillijst