[Jtc] gesprekken A jeugd
Chantal Poolman
chantal op poolman.demon.nl
Zo Mrt 25 20:54:19 CEST 2018
Sorry, ik zit een beetje te tutten ….. Sam Beitel blijft helemaal niet in de A …. Maar wil wel in de A blijven …. Dus die ga ik a.s. dinsdag om 19.30 uur nog uitnodigen om samen met mij en Carel in gesprek te gaan …..
Groetjes Chantal
Van: Chantal Poolman
Verzonden: zondag 25 maart 2018 20:38
Aan: jtc op kvatlantis.nl
Onderwerp: Re: [Jtc] gesprekken A jeugd
Hallo allemaal,
Met Carel ga ik hopelijk a.s. dinsdag Elise, Marijn, Saskia, Jurjen en Sven spreken. Sam Beitel blijft in de A …. Dus dat moeten wij als JTC doen.
@ Mark; kan ik a.s. donderdag met jou Djeena, Nathanja en Sam Beitel plannen? (3 gesprekken in een half uurtje)
Met wie kan ik volgende week dinsdag Emma en Leonie plannen? (19.00 uur 1ste gesprek en 19.15 uur 2de gesprek)
En wie van de JTC gaat Sam Verweij spreken? Want hij wil een gesprek met de JTC, ik heb als trainer al meerdere gesprekken met hem gehad, dus het lijkt mij logisch dat iemand anders dit overneemt!
Groetjes Chantal
Van: Mark Goverse
Verzonden: woensdag 14 maart 2018 13:34
Aan: Kim Stolk
CC: Chantal Poolman; jtc op kvatlantis.nl; Carel Beijeman
Onderwerp: Re: [Jtc] gesprekken A jeugd
Voor een aantaal gesprekken is het niet handig dat ik er bij zit.
Wil best helpen om in gesprek te gaan met Nathanja en Djeena.
Groetjes Mark
Op 14 maart 2018 om 13:08 schreef Kim Stolk <kimstolk op live.nl>:
Hi Chantal,
Als er niemand anders kan, dan zou ik kunnen op do 5 april. Het liefst na 1930u...daarvoor is lastiger met de jongens.
De week van 25/3 heb ik geen mogelijkheden en op di 3/4 kan ik ook niet.
Gr Kim
Hartelijke groet,
Kim Stolk
From: Jtc <jtc-bounces op kvatlantis.nl> on behalf of Chantal Poolman <chantal op poolman.demon.nl>
Sent: Monday, March 12, 2018 11:16:24 PM
To: jtc op kvatlantis.nl; 'Carel Beijeman'
Subject: [Jtc] gesprekken A jeugd
Hallo Carel en JTC leden,
Carel en ik gaan de volgende mensen spreken;
• Elise, Marijn en Saskia
• Jurjen
• Sam Beitel
@ Carel; wanneer zou jij kunnen? Dinsdag voor de training van de A? 27 maart tussen 19.00 uur en 19.30 uur? En of donderdag 29 maart, dezelfde tijden?
JTC; de volgende gesprekken dienen ook gehouden te worden en wil ik graag assistentie of dat het overgenomen wordt van mij;
• Nathanja
• Djeena
• Emma
• Leonie
• Sam Verweij moet iemand anders doen (wil een gesprek over dat hij niets leert).
@ JTC; wanneer kan iemand deze gesprekken samen met mij doen?
Groetjes Chantal
_______________________________________________
Jtc mailing list
Jtc op kvatlantis.nl
http://kvatlantis.nl/mailman/listinfo/jtc_kvatlantis.nl
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/jtc_kvatlantis.nl/attachments/20180325/237c56f0/attachment-0002.html>
------------- volgend deel ------------
Een niet-tekst bijlage is gescrubt...
Naam: 5FF2C60DC8B94D92A57B68649802E489.png
Type: image/png
Grootte: 158 bytes
Omschrijving: niet beschikbaar
URL : <http://kvatlantis.nl/pipermail/jtc_kvatlantis.nl/attachments/20180325/237c56f0/attachment-0002.png>
Meer informatie over de Jtc
maillijst