[Jtc] FW: Volgend jaar
Chantal Poolman
chantal op poolman.demon.nl
Di mei 1 06:10:25 CEST 2018
Hoi Felice en JTC,
Ik stuur je vraag even door aan de JTC …. Omdat ik niet van alles op de hoogte ben…. Maar volgens mij moeten wij de bond voor jouw lidmaatschap betalen voor een heel jaar….. Maar het is ook zonde als je nu opzegt.
@JTC; wat zijn de mogelijkheden voor Felice?
Groetjes Chantal
Ps Felice; ik had je ingedeeld als trainer ….. moet ik dat wel of niet doen? Wel als 3de…..
Van: Felice van der Schaft
Verzonden: maandag 30 april 2018 21:19
Aan: chantal op poolman.demon.nl
Onderwerp: Volgend jaar
Hoihoi,
Zoals ik eerder al gezegd heb ligt het aan mijn studiekeuze of ik volgend jaar door ga met korfbal.
Ik heb mij van de week bij de Erasmus universiteit en de universiteit van Leiden ingeschreven. Beiden hebben een reistijd van bijna 2 uur of meer. Het ligt dus ook echt aan mijn keuze tussen deze 2 universiteiten en de VU of ik wel kan trainen.
Is het mogelijk voor mij om later op te zeggen als het echt niet lukt met het reizen?
Groetjes Felice
Sent from my iPhone
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/jtc_kvatlantis.nl/attachments/20180501/35215816/attachment-0001.html>
Meer informatie over de Jtc
maillijst