[Jtc] FW: opzegging lidmaatschap

Chantal Poolman chantal op poolman.demon.nl
Di mei 1 06:13:19 CEST 2018


Moeten deze opzeggingen nog aan mensen doorgestuurd worden?
Als we Lieke, Amber en Felice uit de A verliezen …..had Nathanja gewoon in de A kunnen blijven …. 

Groetjes Chantal 

Van: Marcel van Scheppingen
Verzonden: maandag 30 april 2018 23:14
Aan: hans.klijn op kvatlantis.nl; jtc op kvatlantis.nl
CC: lieke.van.scheppingen op gmail.com
Onderwerp: [Jtc] opzegging lidmaatschap

Beste mensen,

Doormiddel van deze mail wil ik het lidmaatschap van onze oudste dochter Lieke van Scheppingen,
met ingang van het nieuwe seizoen 2018-2019 opzeggen.

Momenteel heeft lieke steeds minder plezier in het korfballen.
Ook door de twijfel van vrienden om haar heen om te stoppen, weet ze nog niet of ze volgend jaar wil blijven korfballen.

Lieke twijfelt, het kan zijn dat ze na de zomervakantie zich toch bedenkt en zich graag aansluit bij de A2.

Om niet aan de contributie vast te zitten, hebben we er dan toch voor gekozen om het lidmaatschap op te zeggen.

Met vriendelijke groet,

Angela van Scheppingen

------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/jtc_kvatlantis.nl/attachments/20180501/00036f3e/attachment-0001.html>


Meer informatie over de Jtc maillijst