[Jtc] gesprek met serge
Hans Klijn
hans.klijn op ziggo.nl
Zo mei 20 13:22:42 CEST 2018
Hoi
Ik heb afgelopen donderdag met Serge gesproken.
Ik heb hem gevraagd of hij een rol zou willen spelen in het
bedenken/opzetten/uitwerken van een aantal themaavonden voor volgend
seizoen.
Ik gaf aan dat hij er rustig over mocht nadenken.
Zijn reactie was snel en resoluut.
Dit zag hij niet zitten voor zichzelf/
Liever doet hij iets met de jongere jeugd, zoals hij ook wat maanden geleden
heeft voorgesteld.
Dus in de E/F met kleine groepjes trainen op techniek, omdat hij vindt dat
nu bij de oudere jeugd de techniek te wensen over laat.
Hij hem geantwoord dat ik dit weer mee zou nemen naar ons volgend overleg en
daarna er nog weer op terug komt.
Gr
Hans
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/jtc_kvatlantis.nl/attachments/20180520/b32d9e7c/attachment-0001.html>
Meer informatie over de Jtc
maillijst