<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=utf-8"><meta name=Generator content="Microsoft Word 15 (filtered medium)"><!--[if !mso]><style>v\:* {behavior:url(#default#VML);}
o\:* {behavior:url(#default#VML);}
w\:* {behavior:url(#default#VML);}
.shape {behavior:url(#default#VML);}
</style><![endif]--><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:"Cambria Math";
panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:blue;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:#954F72;
text-decoration:underline;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style></head><body lang=NL link=blue vlink="#954F72"><div class=WordSection1><p class=MsoNormal>Fijn dat je meedenkt Kim!!!</p><p class=MsoNormal>Ton heeft al nee gezegd…. </p><p class=MsoNormal>Mark heeft aangegeven dat hij niet wil trainen geven, omdat hij met een school begint, maar ik zou hem voor het coachen kunnen vragen. </p><p class=MsoNormal>Joeri Keevel…. Doet hij dan nog wat binnen de vereniging? </p><p class=MsoNormal>Nancy kan ik zeker vragen!</p><p class=MsoNormal>Ik heb nu Aisha voor coachen gevraagd ipv bij de C2 …. Dit in overleg met Robin …. </p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Groetjes Chantal </p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><div style='mso-element:para-border-div;border:none;border-top:solid #E1E1E1 1.0pt;padding:3.0pt 0cm 0cm 0cm'><p class=MsoNormal style='border:none;padding:0cm'><b>Van: </b><a href="mailto:kimstolk@live.nl">Kim Stolk</a><br><b>Verzonden: </b>woensdag 9 augustus 2017 14:26<br><b>Aan: </b><a href="mailto:chantal@poolman.demon.nl">Chantal Poolman</a>; <a href="mailto:jtc@kvatlantis.nl">'Jeugd Technische Commissie'</a><br><b>Onderwerp: </b>Re: [Jtc] trainersindeling</p></div><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Ehh;<o:p></o:p></p><div><p class=MsoNormal>Joeri keevel<o:p></o:p></p></div><div><p class=MsoNormal>Ton Kentrop<o:p></o:p></p></div><div><p class=MsoNormal>Nancy Kroese<o:p></o:p></p></div><div><p class=MsoNormal>Mark Kruiswijk??<o:p></o:p></p></div><div><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p></div><div><p class=MsoNormal>Hartelijke groet,<br>Kim Stolk<o:p></o:p></p></div><p class=MsoNormal><img border=0 width=694 height=2 style='width:7.2291in;height:.0208in' id="Horizontal_x0020_Line_x0020_1" src="cid:image002.png@01D3115B.520B3A40"><o:p></o:p></p><div id=divRplyFwdMsg><p class=MsoNormal><b><span style='color:black'>From:</span></b><span style='color:black'> Jtc <jtc-bounces@kvatlantis.nl> on behalf of Chantal Poolman <chantal@poolman.demon.nl><br><b>Sent:</b> Wednesday, August 9, 2017 9:15:56 AM<br><b>To:</b> 'Jeugd Technische Commissie'<br><b>Subject:</b> Re: [Jtc] trainersindeling</span> <o:p></o:p></p><div><p class=MsoNormal> <o:p></o:p></p></div></div><div><div><p class=MsoNormal>Hallo allemaal,<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal> <o:p></o:p></p><p class=MsoNormal>Niels heeft gezegd dat hij nog niet wil trainen geven/coachen. Ik mag het later nog een keer vragen. Maar dat betekend dat ik dus nog niemand voor de A3 heb…. <o:p></o:p></p><p class=MsoNormal>Wie zou ik nog meer kunnen vragen? <o:p></o:p></p><p class=MsoNormal> <o:p></o:p></p><p class=MsoNormal>Groetjes Chantal <o:p></o:p></p><p class=MsoNormal> <o:p></o:p></p><div style='border:none;border-top:solid #E1E1E1 1.0pt;padding:3.0pt 0cm 0cm 0cm'><p class=MsoNormal><b>Van: </b><a href="mailto:chantal@poolman.demon.nl">Chantal Poolman</a><br><b>Verzonden: </b>zondag 6 augustus 2017 09:52<br><b>Aan: </b><a href="mailto:jtc@kvatlantis.nl">'Jeugd Technische Commissie'</a><br><b>Onderwerp: </b>[Jtc] trainersindeling<o:p></o:p></p></div><p class=MsoNormal> <o:p></o:p></p><p class=MsoNormal>Volgens mij is dit de laatste trainersindeling …… <o:p></o:p></p><p class=MsoNormal>Robin heeft trouwens aangegeven gewoon 2x per week te gaan trainen geven….. Dus dan hoef jij niet te helpen, Petra! Volgens mij wil hij ook wel coachen ….. Dan hebben we eigenlijk teveel coaches op de C2 bedenk ik mij….. <o:p></o:p></p><p class=MsoNormal>Kunnen we misschien vragen aan Aisha of zij de A3 zou willen coachen? Dan hebben we daar in ieder geval 1 coach? Ik heb trouwens Niels gevraagd of hij de A3 zou willen doen ….. <o:p></o:p></p><p class=MsoNormal> <o:p></o:p></p><p class=MsoNormal>Groetjes Chantal <o:p></o:p></p><p class=MsoNormal> <o:p></o:p></p><p class=MsoNormal> <o:p></o:p></p><p class=MsoNormal> <o:p></o:p></p></div></div><p class=MsoNormal> <o:p></o:p></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p></div></body></html>