<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
<meta content="text/html; charset=utf-8">
<meta name="Generator" content="Microsoft Word 15 (filtered medium)">
<style>
<!--
@font-face
        {font-family:"Cambria Math"}
@font-face
        {font-family:Calibri}
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
        {margin:0cm;
        margin-bottom:.0001pt;
        font-size:11.0pt;
        font-family:"Calibri",sans-serif}
.MsoChpDefault
        {}
@page WordSection1
        {margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt}
div.WordSection1
        {}
-->
</style>
</head>
<body lang="NL">
<div id="compose-container" itemscope="" itemtype="https://schema.org/EmailMessage" style="direction:ltr">
<span itemprop="creator" itemscope="" itemtype="https://schema.org/Organization"><span itemprop="name"></span></span>
<div>
<div>
<div style="direction:ltr">Chan, </div>
<div style="direction:ltr">Een vraagje en een tip (wellicht geheel overbodig😁) Is de A1 straks na bekendmaking vd selectie, een 'definitief' team of willen jullie (Jeroen/Kris) de keuze vrijheid houden om tussentijds spelers mogelijk tussen de A1 en de A2
 te wisselen? (Bijv terugkeer Rick of misschien anderen die verrassend goed in de A2 spelen). Mocht dit het geval zijn, dan lijkt het me goed wanneer Jeroen en Kris dit aan de volledige groep goed communiceren (met jou erbij).
</div>
<div style="direction:ltr">Kim</div>
</div>
<div><br>
</div>
<div class="acompli_signature">Hartelijke groet,<br>
Kim Stolk</div>
</div>
</div>
<hr tabindex="-1" style="display:inline-block; width:98%">
<div id="divRplyFwdMsg" dir="ltr"><font face="Calibri, sans-serif" color="#000000" style="font-size:11pt"><b>From:</b> Jtc <jtc-bounces@kvatlantis.nl> on behalf of Chantal Poolman <chantal@poolman.demon.nl><br>
<b>Sent:</b> Sunday, August 20, 2017 4:36:38 PM<br>
<b>To:</b> 'Jeugd Technische Commissie'<br>
<b>Subject:</b> [Jtc] a selectie</font>
<div> </div>
</div>
<div>
<div class="WordSection1">
<p class="MsoNormal">Hallo allemaal,</p>
<p class="MsoNormal"> </p>
<p class="MsoNormal">Hierbij even een mailtje over de selectie bij de A….. Door incomplete voorbereiding van verschillende spelers (ziek/vakantie), zijn we tot de conclusie gekomen dat we nog niet helemaal klaar zijn met de selectie. Het gaat om een plek voor
 een dame en een heer….. a.s. dinsdag zullen er wel gesprekken plaatsvinden door Jeroen en Kristiaan (zoals van te voren aangekondigd) en zal verduidelijkt worden wat we al weten…. En de beslissing valt dan na het toernooi a.s. zaterdag.
</p>
<p class="MsoNormal"> </p>
<p class="MsoNormal">Groetjes Chantal </p>
<p class="MsoNormal"> </p>
<p class="MsoNormal"> </p>
<p class="MsoNormal"> </p>
</div>
</div>
</body>
</html>