<div dir="ltr">Beste TC,<div><br></div><div>Zoals de wedstrijden nu op de site staan gaat het worden. Na het afzeggen van de F1 (door Atlantis) zijn er alleen voor de F, E en de D1 geen wedstrijden.</div><div><br></div><div>Voor de D1 heb ik KVA gevraagd of ze doordeweeks willen langskomen of wij naar hen, ik heb goede hoop dat dit nog gaat lukken.</div><div><br></div><div>Nu staat voor zaterdag een onderlinge wedstrijd tussen de A3 en Atlantis 4 op het programma. Als deze niet door gaat hebben deze teams geen wedstrijd.</div><div><br></div><div>Vriendelijke groet,</div><div><br></div><div>Cees van Uden</div></div>