<html xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=utf-8"><meta name=Generator content="Microsoft Word 15 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
        {font-family:"Cambria Math";
        panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
        {font-family:Calibri;
        panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
        {margin:0cm;
        margin-bottom:.0001pt;
        font-size:11.0pt;
        font-family:"Calibri",sans-serif;}
a:link, span.MsoHyperlink
        {mso-style-priority:99;
        color:blue;
        text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
        {mso-style-priority:99;
        color:#954F72;
        text-decoration:underline;}
.MsoChpDefault
        {mso-style-type:export-only;}
@page WordSection1
        {size:612.0pt 792.0pt;
        margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
        {page:WordSection1;}
--></style></head><body lang=NL link=blue vlink="#954F72"><div class=WordSection1><p class=MsoNormal>Hallo allemaal</p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Ik wil even met jullie overleggen, want gisteren hoorde ik tijdens de training Arjan zeggen, dat als mensen hun best niet zouden doen/onder zouden presteren, dat hij dan spelers uit de A1 zou kunnen halen om te spelen. Ik weet hier als coördinator niets van (ik zag Jeroen ook verbaast kijken)…. En het kan een motiverende dreiging zijn, dus niets te betekenen hebben …. Maar ik vroeg mij toch even af; wat zijn de afspraken die hierover gemaakt zijn met Arjan/STC? <o:p></o:p></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Groetjes Chantal <o:p></o:p></p></div></body></html>