<div dir="auto">Nieuw lid voor de D2. Wie gaat inschrijven? </div><div class="gmail_quote">---------- Doorgestuurd bericht ----------<br>Van: "Willem en Sandra" <<a href="mailto:wens.verburg@ziggo.nl">wens.verburg@ziggo.nl</a>><br>Datum: 23 sep. 2017 3:47 p.m.<br>Onderwerp: aanmelden Ilse<br>Aan:  <<a href="mailto:aanmelden@kvatlantis.nl">aanmelden@kvatlantis.nl</a>><br>Cc: <br><br type="attribution">
<div dir="ltr">
<div dir="ltr">
<div style="FONT-SIZE:12pt;FONT-FAMILY:'Calibri';COLOR:#000000">
<div>hi,</div>
<div> </div>
<div>onze dochter heeft nu een aantal keren mee getraind en wil graag lid 
worden.</div>
<div> </div>
<div>ze heeft meegetraind D2</div>
<div> </div>
<div>Ilse Verburg</div>
<div>10 11 2007</div>
<div> </div>
<div> </div>
<div>m vr gr Sandra Verburg</div></div></div></div>
</div>