<html xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=utf-8"><meta name=Generator content="Microsoft Word 15 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
        {font-family:"Cambria Math";
        panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
        {font-family:Calibri;
        panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
        {margin:0cm;
        margin-bottom:.0001pt;
        font-size:11.0pt;
        font-family:"Calibri",sans-serif;}
a:link, span.MsoHyperlink
        {mso-style-priority:99;
        color:blue;
        text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
        {mso-style-priority:99;
        color:#954F72;
        text-decoration:underline;}
.MsoChpDefault
        {mso-style-type:export-only;}
@page WordSection1
        {size:612.0pt 792.0pt;
        margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
        {page:WordSection1;}
--></style></head><body lang=NL link=blue vlink="#954F72"><div class=WordSection1><p class=MsoNormal>Hallo allemaal,</p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>De kogel is door de kerk! We beginnen op 13-10 met de KT2 in de kantine van SDO. Jullie zullen allemaal binnenkort informatie van de bond en/of Gert Krook krijgen. </p><p class=MsoNormal>De laatste bijeenkomst zal in maart 2018 gehouden worden, op het veld van SDO, maar de definitieve datum zal 13-10 besproken worden. </p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Met vriendelijke groet</p><p class=MsoNormal>Chantal </p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Ps alle begeleiders worden verwacht de 1<sup>ste</sup> bijeenkomst bij aanwezig te zijn….. </p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><div style='mso-element:para-border-div;border:none;border-top:solid #E1E1E1 1.0pt;padding:3.0pt 0cm 0cm 0cm'><p class=MsoNormal style='border:none;padding:0cm'><b>Van: </b><a href="mailto:chantal@poolman.demon.nl">Chantal Poolman</a><br><b>Verzonden: </b>woensdag 20 september 2017 23:08<br><b>Aan: </b><a href="mailto:jellevwermeskerken@hotmail.com">Jelle Wermeskerken</a>; <a href="mailto:amy.loman@kvatlantis.nl">amy.loman@kvatlantis.nl</a>; <a href="mailto:jurjen.bakker@hotmail.com">Jurjen Bakker</a>; <a href="mailto:irisfaceeschaeffer@gmail.com">Iris Facee Schaeffer</a><br><b>CC: </b><a href="mailto:jtc@kvatlantis.nl">'Jeugd Technische Commissie'</a>; <a href="mailto:joycerodenburg@hotmail.com">Joyce Rodenburg</a><br><b>Onderwerp: </b>Re: [Jtc] KT2</p></div><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Hallo allemaal,<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Er is contact met de bond, Gert Krook zal de docent van de KT2 worden. Nu zijn we nog druk bezig om de avonden vast te leggen met de docent. Ik stuur aan op dat we al 3 data vast hebben staan (13-10, 1-12 en 12-1) en moeten nu nog opzoek gaan naar nog 1 avond. Ik hou jullie op de hoogte! <o:p></o:p></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Met vriendelijke groet<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal>Chantal <o:p></o:p></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><div style='border:none;border-top:solid #E1E1E1 1.0pt;padding:3.0pt 0cm 0cm 0cm'><p class=MsoNormal><b>Van: </b><a href="mailto:chantal@poolman.demon.nl">Chantal Poolman</a><br><b>Verzonden: </b>zondag 20 augustus 2017 09:59<br><b>Aan: </b><a href="mailto:jellevwermeskerken@hotmail.com">Jelle Wermeskerken</a>; <a href="mailto:amy.loman@kvatlantis.nl">amy.loman@kvatlantis.nl</a>; <a href="mailto:jurjen.bakker@hotmail.com">Jurjen Bakker</a>; <a href="mailto:irisfaceeschaeffer@gmail.com">Iris Facee Schaeffer</a><br><b>CC: </b><a href="mailto:jtc@kvatlantis.nl">'Jeugd Technische Commissie'</a>; <a href="mailto:joycerodenburg@hotmail.com">Joyce Rodenburg</a><br><b>Onderwerp: </b>[Jtc] KT2<o:p></o:p></p></div><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Hallo allemaal, <o:p></o:p></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Jullie hebben je opgegeven voor de KT2 cursus die Atlantis samen met SDO organiseert. De data die we hiervoor bedacht hadden waren: <o:p></o:p></p><p><span style='font-size:12.0pt;color:black'>8-9 in Kamerik om 19:00 uur</span></p><p><span style='font-size:12.0pt;color:black'>13-10 in Kamerik om 19:00 uur</span></p><p><span style='font-size:12.0pt;color:black'>1-12 in Mijdrecht om 19.00 uur (zaalhuur)</span></p><p><span style='font-size:12.0pt;color:black'>12-1 in Mijdrecht om 19.00 uur (zaalhuur)</span></p><p class=MsoNormal>In het laatste contact met de bond, blijkt dat SDO nog niet alle informatie (en betalingen) heeft gedaan, waardoor de bond nog geen docent heeft gezocht en het <i>mogelijk/waarschijnlijk niet zal starten op 8-9. </i>De zaal data staan vast, omdat we dan ook zaal gehuurd hebben. Ik hoop jullie zo snel mogelijk meer informatie te kunnen geven over docent en begindatum. <o:p></o:p></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Met vriendelijke groet <o:p></o:p></p><p class=MsoNormal>Chantal <o:p></o:p></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p></div></body></html>