<html xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=utf-8"><meta name=Generator content="Microsoft Word 15 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:"Cambria Math";
panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:blue;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:#954F72;
text-decoration:underline;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style></head><body lang=NL link=blue vlink="#954F72"><div class=WordSection1><p class=MsoNormal>Hallo allemaal,</p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Zoals al eerder aangekondigd; hierbij informatie voor de KT2. Er staan wat kleine foutjes in…. Maar daar heb ik de bond al over geïnformeerd! </p><p class=MsoNormal>Voor vrijdag is het de bedoeling dat er al wat voorbereidingen worden getroffen! </p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Met vriendelijke groet</p><p class=MsoNormal>Chantal </p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><div style='mso-element:para-border-div;border:none;border-top:solid #E1E1E1 1.0pt;padding:3.0pt 0cm 0cm 0cm'><p class=MsoNormal style='border:none;padding:0cm'><b>Van: </b><a href="mailto:dwo.noord-west@knkv.net">DWO Noordwest</a><br><b>Verzonden: </b>dinsdag 3 oktober 2017 21:01<br><b>Aan: </b><a href="mailto:chantal@poolman.demon.nl">Chantal Poolman</a>; <a href="mailto:dave.vdmeulen@hotmail.nl">Dave vd Meulen</a><br><b>CC: </b><a href="mailto:gerteningrid@upcmail.nl">Gert Krook</a>; <a href="mailto:g.krook9@upcmail.nl">g.krook9@upcmail.nl</a>; <a href="mailto:toos.knkv@gmail.com">toos.knkv@gmail.com</a>; <a href="mailto:opleidingen@knkv.nl">opleidingen@knkv.nl</a><br><b>Onderwerp: </b>Uitnodiging KT2 combi SDO(K) en Atlantis</p></div><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Beste Chantal en Dave,</p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Ik stuur jullie de uitnodigingen voor de cursisten KT2 van jullie </p><p class=MsoNormal>verenigingen.</p><p class=MsoNormal>Ik heb geen mailadressen van de cursisten ontvangen, aan jullie dus het </p><p class=MsoNormal>verzoek om de uitnodiging door te sturen.</p><p class=MsoNormal>Er zit ook nog een document bij bestemd voor de praktijkbegeleiders.</p><p class=MsoNormal>De eerste 3 data staan vermeld, de 4e is in overleg begreep ik.</p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Succes toegewenst voor de cursisten!</p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Met sportieve groet, namens de DWO Noordwest</p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Ineke Koele</p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p></div></body></html>