<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
</head>
<body>
Ik vind het wel interessant om naar toe te gaan.
<div><br>
</div>
<div>Groet,</div>
<div>Carel</div>
<div><br>
</div>
<div style="font-size:100%;color:#000000"><!-- originalMessage -->
<div>-------- Oorspronkelijk bericht --------</div>
<div>Van: Petra Taal <petra.atlantis@ziggo.nl> </div>
<div>Datum: 11-10-17 10:46 (GMT+01:00) </div>
<div>Aan: Jeugd Technische Commissie <jtc@kvatlantis.nl>, STC <stc@kvatlantis.nl>
</div>
<div>Onderwerp: [Stc] Misschien goed om op 15 november met een aantal mensen naartoe te gaan?
</div>
<div><br>
</div>
</div>
Hallo allemaal,<br>
<br>
Kwam dit net tegen op fb. Lijkt mij wel interessant. Kunnen we altijd weer wat<br>
van meenemen bij ons beleid.<br>
http://www.knkv.nl/nieuws/1/Home-nieuws/inspiratiesessies-technisch-kader/<br>
<br>
<br>
Met sportieve groet,<br>
<br>
Petra Taal<br>
<br>
_______________________________________________<br>
Stc mailing list<br>
Stc@kvatlantis.nl<br>
http://kvatlantis.nl/mailman/listinfo/stc_kvatlantis.nl<br>
</body>
</html>