<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<style type="text/css" style="display:none;"><!-- P {margin-top:0;margin-bottom:0;} --></style>
</head>
<body dir="ltr">
<div id="divtagdefaultwrapper" style="font-size:12pt;color:#000000;font-family:Calibri,Helvetica,sans-serif;" dir="ltr">
<p>Beste "buurtverenigingen" van KVA,</p>
<div style="color: rgb(0, 0, 0);">
<div>
<div id="divtagdefaultwrapper" style="font-size:12pt; color:#000000; background-color:#FFFFFF; font-family:Calibri,Arial,Helvetica,sans-serif">
<div style="color:rgb(0,0,0)">
<div>
<div id="divtagdefaultwrapper" style="font-size:12pt; color:#000000; background-color:#FFFFFF; font-family:Calibri,Arial,Helvetica,sans-serif">
<p><br>
</p>
<p>Helaas hebben wij in onze A een opzegging, waardoor wij een plek beschikbaar hebben in onze A2.
</p>
<p><span>Onze A2 is een goed en uitdagend team met een superleuke sfeer wat, zowel op het veld als in de zaal, in de 2e klasse speelt.
</span></p>
<p><br>
</p>
<p>Via deze weg wil ik jullie vragen of jullie wellicht een juniorenoverschot hebben en/of een heer die jullie niet (of moeilijk) kunnen plaatsen in een team (maar wel de 2e klasse aankan)?
</p>
<p>Wij willen dit team heel graag een vaste oplossing bieden en hopen dat jullie ons hierin kunnen helpen?</p>
<p><br>
</p>
<p>Graag zien wij jullie reactie tegemoet.<br>
</p>
<p>Alvast bedankt!</p>
<p><br>
</p>
<p>Met vriendelijke groet,</p>
<p>Namens de JTC van KVA</p>
<p><br>
</p>
<p>Wendy van Hoek   <br>
</p>
</div>
</div>
</div>
</div>
</div>
</div>
</div>
</body>
</html>