<!-- This file has been automatically generated. See web/README.md -->
<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=us-ascii">
</head>
<body>
<div id="compose-container" style="direction: ltr" itemscope="" itemtype="https://schema.org/EmailMessage">
<span itemprop="creator" itemscope="" itemtype="https://schema.org/Organization"><span itemprop="name" content="Outlook Mobile for iOS"></span></span>
<div>
<div style="direction: ltr;">Ter info!</div>
<div><br>
</div>
<div class="acompli_signature">
<div>Hartelijke groet,</div>
<div>Kim Stolk</div>
</div>
<div class="gmail_quote">_____________________________<br>
From: Kim Stolk <kimstolk@live.nl><br>
Sent: maandag, januari 15, 2018 20:50<br>
Subject: [Atlantisf1] Extra F team vanaf 2e helft veld<br>
To: <atlantisf1@kvatlantis.nl>, <familievanwalraven@ziggo.nl>, Ilse <ilsedeurloo@gmail.com>, Ron Deurloo <rondeurloo@gmail.com><br>
Cc: Mark Goverse <mgoverse@gmail.com>, Nathanja van Woerkom <15458@leerlingen.hetvlc.nl>, Ziggo mail <hans.klijn@ziggo.nl>, Anouk Roling <anouk_roling_13@hotmail.com>, <tessa.verweij@kvatlantis.nl><br>
<br>
<br>
<meta content="text/html; charset=iso-8859-1">
<style type="text/css" style="display:none"><!--p  {margin-top:0;  margin-bottom:0}--></style>
<div id="divtagdefaultwrapper" dir="ltr" style="font-size:12pt; color:#000000; font-family:Calibri,Helvetica,sans-serif">
<p style="margin-top:0px; margin-bottom:0px">Beste ouders/verzorgers van de spelers van de F-jeugd, <br>
</p>
<div style="color:rgb(0,0,0)">
<div>
<div class="x_gmail_quote"> <br>
Zoals jullie weten speelt het viertal van de F1 momenteel met 6 spelers en zijn er 8 spelers bij de training aanwezig. Het beleid van Atlantis is om viertallen maximaal met 6 spelers te formeren. Het is altijd een flinke puzzel om dit qua timing van de aanmeldingen
 van de nieuwe spelers in stand te houden. Omdat we ook iedere speler zo snel als mogelijk wedstrijden willen laten spelen, hebben we als jeugdcommissie besloten om voor te sorteren op de groei binnen de F-jeugd. Op dit moment hebben we precies voldoende spelers
 voor 2 viertallen. Dit is zeer krap ivm de superspelerregel.<br>
<br>
We hopen/verwachten dat er kinderen bij komen na het kerstkorfbal toernooi. Vanaf de tweede helft melden we dan ook een extra F-team aan, zodat ook alle kinderen (meer) speeltijd kunnen krijgen. Daarnaast is het zo dat we merken dat een groot team in deze leeftijdscategorie
 een grote uitdaging is voor onze trainers; met kleinere teams kan er meer 1-1 aandacht worden besteed aan het ontwikkelen van de basisvaardigheden van het korfbal.<br>
<br>
<span><span>De precieze indeling van de F1 en de F2 moet nog worden bepaald. H</span>et is goed mogelijk dat een aantal spelers uit de huidige F1 in de nieuwe teamindeling in de F2 komen te spelen.</span></div>
<div class="x_gmail_quote"><br>
</div>
<div class="x_gmail_quote">De reden dat we nu al de beslissing nemen om een extra team aan te melden is dat we nu nog invloed kunnen uitoefenen op de poule indeling van het nieuwe team (met name mbt reistijden). Als we langer wachten, deelt de bond het nieuwe
 team in de poule in waarin simpelweg nog plek is. Dit zou kunnen betekenen dat het team ver moet reizen naar uitwedstrijden.<br>
 <br>
Hoe we de huidige trainers van de F1 verdelen over beide teams, is op dit moment nog niet duidelijk. Dit wordt nog met de trainers besproken.  Zodra ik meer informatie heb, horen jullie het uiteraard.<br>
  <br>
Mochten jullie vragen hebben naar aanleiding van deze mail, dan hoor ik het graag.<br>
 <br>
Hartelijke groet,<br>
Ook namens Elise, Nathanja, Jennifer & Tessa,<br>
 <br>
Mark Goverse en Kim Stolk </div>
<div class="x_gmail_quote">Jeugdcommissie<br>
<br>
</div>
</div>
</div>
</div>
<br>
<br>
</div>
</div>
</div>
</body>
</html>