<!-- This file has been automatically generated. See web/README.md -->
<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>
<body>
<div id="compose-container" style="direction: ltr" itemscope="" itemtype="https://schema.org/EmailMessage">
<span itemprop="creator" itemscope="" itemtype="https://schema.org/Organization"><span itemprop="name" content="Outlook Mobile for iOS"></span></span>
<div>
<div style="direction: ltr;">Beste ouders/verzorgers van de spelers van de F-jeugd,</div>
<div class="gmail_quote">
<div id="compose-container" itemscope="" itemtype="https://schema.org/EmailMessage" style="direction:ltr">
<div style="direction: ltr;"><br>
</div>
<div style="direction:ltr">Zoals al in de eerdere mail aangekondigd, starten we vanaf het veld met een 2e F-team.</div>
<div style="direction: ltr;"><br>
</div>
<div style="direction:ltr">Achter de schermen is de opstart van een nieuw team altijd veel werk, daarom duurde het even voordat ik jullie meer informatie kon geven.</div>
<div style="direction: ltr;"><br>
</div>
<div style="direction:ltr">De teamindeling wordt vanaf na de zaalcompetitie als volgt:</div>
<div style="direction: ltr;"><br>
</div>
<div style="direction:ltr">F2:</div>
<div style="direction:ltr">Roxanne</div>
<div style="direction:ltr">Desiree</div>
<div style="direction:ltr">Joas</div>
<div style="direction:ltr">Leandra</div>
<div style="direction:ltr">Sterre </div>
<div style="direction:ltr">Levi</div>
<div style="direction: ltr;"><br>
</div>
<div style="direction:ltr">Trainers: Nathanja van Woerkom, Tessa Verweij en Maarten Helsloot</div>
<div style="direction: ltr;"><br>
</div>
<div style="direction:ltr">F1:</div>
<div style="direction:ltr">Fenna</div>
<div style="direction:ltr">Lucas</div>
<div style="direction:ltr">Melle</div>
<div style="direction:ltr">Daniël</div>
<div style="direction: ltr;"><br>
</div>
<div style="direction:ltr">Trainers: Jennifer Veenboer en Elise van Walraven</div>
<div style="direction: ltr;"><br>
</div>
<div style="direction:ltr">De F2 is inmiddels ingeschreven in de veldcompetitie en er wordt een oefenwedstrijd geregeld (waarschijnlijk 24 maart tegen KVA F2).</div>
<div style="direction: ltr;"><br>
</div>
<div style="direction:ltr">De F1 en de F2 trainen op dezelfde tijd, op dinsdag van 17.45-18.45 uur.</div>
<div style="direction: ltr;"><br>
</div>
<div style="direction:ltr">Omdat zowel in de F, E en de D jeugd de teams redelijk krap zijn ingedeeld willen we jullie vragen om zo weinig mogelijk af te melden voor wedstrijden om de druk op het wedstrijdsecretariaat zo laag mogelijk te houden. Als het echt
niet lukt om bij een wedstrijd te zijn, probeer dit dan zo snel mogelijk kenbaar te maken bij het wedstrijdsecretariaat (Anouk Röling). </div>
<div style="direction: ltr;"><br>
</div>
<div style="direction:ltr">Mochten jullie vragen hebben, dan hoor ik het graag. </div>
<div style="direction: ltr;"><br>
</div>
<div class="acompli_signature">
<div>Hartelijke groet,</div>
<div>Kim Stolk</div>
<div style="direction:ltr">Namens de jeugdcommissie</div>
</div>
<div class="gmail_quote">_____________________________<br>
From: Kim Stolk <kimstolk@live.nl><br>
Sent: maandag, januari 15, 2018 20:50<br>
Subject: [Atlantisf1] Extra F team vanaf 2e helft veld<br>
To: <atlantisf1@kvatlantis.nl>, <familievanwalraven@ziggo.nl>, Ilse <ilsedeurloo@gmail.com>, Ron Deurloo <rondeurloo@gmail.com><br>
Cc: Mark Goverse <mgoverse@gmail.com>, Nathanja van Woerkom <15458@leerlingen.hetvlc.nl>, Ziggo mail <hans.klijn@ziggo.nl>, Anouk Roling <anouk_roling_13@hotmail.com>, <tessa.verweij@kvatlantis.nl><br>
<br>
<br>
<meta content="text/html; charset=iso-8859-1">
<style type="text/css" style="display:none"><!--p {margin-top:0; margin-bottom:0}--></style>
<div id="divtagdefaultwrapper" dir="ltr" style="font-size:12pt; color:#000000; font-family:Calibri,Helvetica,sans-serif">
<p style="margin-top:0px; margin-bottom:0px">Beste ouders/verzorgers van de spelers van de F-jeugd, <br>
</p>
<div style="color:rgb(0,0,0)">
<div>
<div class="x_gmail_quote"> <br>
Zoals jullie weten speelt het viertal van de F1 momenteel met 6 spelers en zijn er 8 spelers bij de training aanwezig. Het beleid van Atlantis is om viertallen maximaal met 6 spelers te formeren. Het is altijd een flinke puzzel om dit qua timing van de aanmeldingen
van de nieuwe spelers in stand te houden. Omdat we ook iedere speler zo snel als mogelijk wedstrijden willen laten spelen, hebben we als jeugdcommissie besloten om voor te sorteren op de groei binnen de F-jeugd. Op dit moment hebben we precies voldoende spelers
voor 2 viertallen. Dit is zeer krap ivm de superspelerregel.<br>
<br>
We hopen/verwachten dat er kinderen bij komen na het kerstkorfbal toernooi. Vanaf de tweede helft melden we dan ook een extra F-team aan, zodat ook alle kinderen (meer) speeltijd kunnen krijgen. Daarnaast is het zo dat we merken dat een groot team in deze leeftijdscategorie
een grote uitdaging is voor onze trainers; met kleinere teams kan er meer 1-1 aandacht worden besteed aan het ontwikkelen van de basisvaardigheden van het korfbal.<br>
<br>
<span><span>De precieze indeling van de F1 en de F2 moet nog worden bepaald. H</span>et is goed mogelijk dat een aantal spelers uit de huidige F1 in de nieuwe teamindeling in de F2 komen te spelen.</span></div>
<div class="x_gmail_quote"><br>
</div>
<div class="x_gmail_quote">De reden dat we nu al de beslissing nemen om een extra team aan te melden is dat we nu nog invloed kunnen uitoefenen op de poule indeling van het nieuwe team (met name mbt reistijden). Als we langer wachten, deelt de bond het nieuwe
team in de poule in waarin simpelweg nog plek is. Dit zou kunnen betekenen dat het team ver moet reizen naar uitwedstrijden.<br>
<br>
Hoe we de huidige trainers van de F1 verdelen over beide teams, is op dit moment nog niet duidelijk. Dit wordt nog met de trainers besproken. Zodra ik meer informatie heb, horen jullie het uiteraard.<br>
<br>
Mochten jullie vragen hebben naar aanleiding van deze mail, dan hoor ik het graag.<br>
<br>
Hartelijke groet,<br>
Ook namens Elise, Nathanja, Jennifer & Tessa,<br>
<br>
Mark Goverse en Kim Stolk </div>
<div class="x_gmail_quote">Jeugdcommissie<br>
<br>
</div>
</div>
</div>
</div>
<br>
<br>
</div>
</div>
<br>
<br>
</div>
</div>
</div>
</body>
</html>