<div dir="ltr"><div>Hoi, </div><div><br></div><div>Ik krijg onderstaande mail van iemand van de Vinken. Kan iemand contact met hen opnemen? </div><div><br></div><div>Groetjes Saskia </div><div><br></div><div class="gmail_quote">---------- Doorgestuurd bericht ----------<br>Van: <b class="gmail_sendername"></b> <span dir="ltr"><<a href="mailto:gerstoom@online.nl">gerstoom@online.nl</a>></span><br>Datum: 29 mei 2018 om 12:09<br>Onderwerp: vraagje van ger zieltjens<br>Aan: <a href="mailto:saskia.kraan@kvatlantis.nl">saskia.kraan@kvatlantis.nl</a><br><br><br>Hoi Saskia,<br>
<br>
Hoop dat jullie het filmpje van 1e leuk vinden. Mijn dochter Kim speelt bij de C1 en is best goed ( zegt natuurlijk elke ouder ) maar zij wil denkelijk weg bij de Vinken omdat zij daar niet verder komt en de nieuwe indeling niet leuk vindt. Zij wordt in juni 13 jaar. De moeder van Kim is momenteel de coach van de C1 en ik film vaak wat wedstrijden, ook voor rtvderondevenen. Mijn vraag is of Kim misschien eens een training of selectie partij kan mee doen om eens te kijken of Atlantis haar kunnen gebruiken en natuurlijk of Kim het leuk vindt.<br>
<br>
Groet<br>
<br>
Ger Zieltjens<br>
gsm 0653991870 <br>
</div><br></div>