[Midweek1] verzoek bij gebruik vaste palen
Hans Klijn
hans.klijn op ziggo.nl
Do Aug 6 20:00:16 CEST 2020
Hallo allemaal
Kees heeft mij gevraagd om onderstaande met jullie allemaal te delen mbt gebruik van de vaste palen
Graag voor het gebruik van de vaste palen eerst rondom het grondputje zoveel mogelijk zand wegvegen , dit ter voorkoming dat er zandkorrels mee gaan in het putje waardoor de kans ontstaat dat de paal er weer moeilijk uit komt.
vast bedankt voor jullie medewerking
gr
Hans
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/midweek1_kvatlantis.nl/attachments/20200806/782ae232/attachment.html>
Meer informatie over de Midweek1
maillijst