<div dir="ltr">Beste allemaal,<div><br></div><div>De laatste dagen bereiken ons (als STC) via de officiële rechtstreekse weg of via de wandelgangen nogal wat vragen en/of opmerkingen met betrekking tot scheidsrechters / trainers/coaches / trainingsmogelijkheden etc.</div><div><br></div><div>Met Jacco en Martijn hadden wij al een afspraak gemaakt op woensdag 31 oktober a.s. om 20:00 uur in de bestuurskamer van Atlantis om te praten over het scheidsrechters / trainers probleem. Het lijkt ons echter verstandig om bij dit gesprek ook de aanvoerders van de teams (of een andere afgevaardigde) aanwezig te laten zijn, zodat wij de knelpunten kunnen bespreken en met elkaar kunnen zoeken naar oplossingen voor nu of voor later.</div><div><br></div><div>Spreek dus binnen je team af wie er als afgevaardigde komt en breng hem/haar op de hoogte van jouw eventuele vragen en/of opmerkingen.</div><div><br></div><div>Graag hoor ik van tevoren wie wij namens de teams kunnen verwachten. </div><div><br></div><div>Met vriendelijke groet,</div><div>namens de STC</div><div>Wilma</div></div>