<!DOCTYPE html>
<html><head>
    <meta charset="UTF-8">
</head><body><p>Hallo allemaal</p><p><br></p><p>Als het corona-virus geen roet in het eten gooit kunnen wij na de vakantieperiode ons gewoon gaan richten op het nieuwe seizoen. Dus ook weer wedstrijden gaan spelen.</p><p>Hierbij dus info over de start van het seizoen</p><p><br></p><p><em><strong>Start trainingen (volgens bijgaand trainingsschema)</strong></em><br></p><p>8 augustus: start training Senioren 1/2/3</p><p>17 augustus: start training A en B jeugd<br></p><p>24 augustus: start training overige jeugdteams, Senioren 4/5, Midweekteams en recreanten</p><p>29 augustus: start training kangoeroes</p><p><br></p><p><em><strong>Oefenwedstrijden</strong></em><br></p><p>Ik ben ook nog druk bezig om tegenstanders te zoeken voor de midweekteams om een oefenwedstrijd te spelen.</p><p>Dit is echter een hele lastige klus omdat maar weinig midweekteams in de buurt oefenwedstrijden willen spelen</p><p><br></p><p></p><p><em><strong>Start competitie</strong></em></p><p>Zaterdag 5 september zal de 1e ronde van de veldcompetitie gespeeld worden</p><p>Op dit moment is de indeling van de teams nog niet bekend. Binnenkort zal deze door de bond bekend gemaakt worden.</p><p><br></p><p>Gr</p><p>Hans Klijn</p><p>(namens de TC)</p></body></html>