<!DOCTYPE html>
<html><head>
<meta charset="UTF-8">
</head><body><p>Hallo allemaal </p><p><br></p><p>bijgaand een corona update van het bestuur mbt het rijden naar uitwedstrijden.</p><p>AUB oed lezen en laat iemand hem ook even delen in jullie teamapps.</p><p><br></p><p>Vast bedankt</p><p><br></p><p>gr</p><p>Hans</p></body></html>