<!DOCTYPE html>
<html><head>
<meta charset="UTF-8">
</head><body><p>Hallo allemaal</p><p><br></p><p>Nav de nieuwe maatregelen bijgaande weer een update van het protocol met daarin de belangrijkste veranderingen in rood.</p><p><br></p><p>Graag weer even goed lezen</p><p><br></p><p>Gr</p><p>Hans</p><p>namens de TC</p></body></html>