<div dir="auto">Helaas kan ik ook niet.....<div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Gr. IlseĀ </div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">Op wo 1 dec. 2021 20:34 schreef  <<a href="mailto:midweek2@kvatlantis.nl">midweek2@kvatlantis.nl</a>>:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div dir="ltr">Beste dames van de midweekteams,<div><br><div>Nu het er naar uitziet dat jullie wedstrijden voorlopig niet doorgaan kan ik voor het as. weekend een invalbeurt in het vierde aanbieden. Zij spelen in principe om 13.15 uur in Maartensdijk.</div><div><br></div><div>Wie het eerst komt......</div><div><br></div><div>Marianne</div><div><br></div><div><br></div></div></div>
-- <br>
Midweek2 mailing list<br>
<a href="mailto:Midweek2@kvatlantis.nl" target="_blank" rel="noreferrer">Midweek2@kvatlantis.nl</a><br>
<a href="http://kvatlantis.nl/mailman/listinfo/midweek2_kvatlantis.nl" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://kvatlantis.nl/mailman/listinfo/midweek2_kvatlantis.nl</a><br>
</blockquote></div>