<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>
<body>
<div dir="auto" style="direction: ltr; margin: 0; padding: 0; font-family: sans-serif; font-size: 11pt; color: black; ">
Goedemorgen,<br>
<br>
</div>
<div dir="auto" style="direction: ltr; margin: 0; padding: 0; font-family: sans-serif; font-size: 11pt; color: black; ">
Ik kan helaas niet, ik heb geen oppas.<br>
</div>
<div dir="auto" style="direction: ltr; margin: 0; padding: 0; font-family: sans-serif; font-size: 11pt; color: black; ">
<span id="ms-outlook-android-cursor"></span><br>
<br>
</div>
<div dir="auto" style="direction: ltr; margin: 0; padding: 0; font-family: sans-serif; font-size: 11pt; color: black; ">
Groeten,<br>
</div>
<div dir="auto" style="direction: ltr; margin: 0; padding: 0; font-family: sans-serif; font-size: 11pt; color: black; ">
Tamara</div>
<hr style="display:inline-block;width:98%" tabindex="-1">
<div id="divRplyFwdMsg" dir="ltr"><font face="Calibri, sans-serif" style="font-size:11pt" color="#000000"><b>From:</b> Midweek1 <midweek1-bounces@kvatlantis.nl> on behalf of midweek1@kvatlantis.nl <midweek1@kvatlantis.nl><br>
<b>Sent:</b> Tuesday, February 1, 2022 9:13:16 PM<br>
<b>To:</b> atlantis4@kvatlantis.nl <atlantis4@kvatlantis.nl>; atlantis5@kvatlantis.nl <atlantis5@kvatlantis.nl>; midweek1@kvatlantis.nl <midweek1@kvatlantis.nl>; midweek2@kvatlantis.nl <midweek2@kvatlantis.nl><br>
<b>Subject:</b> Re: [Midweek1] beschikbaarheid</font>
<div> </div>
</div>
<div>
<div dir="ltr">Beste mensen,
<div><br>
</div>
<div>Ik heb, m.u.v. Kris die morgen als reserve mee wil, geen reacties ontvangen van jullie om midweek 2 aan te vullen. Ze missen nog een spelende heer en een reserve dame.</div>
<div>Als het team niet compleet gemaakt kan worden dan vind ik het wel zo netjes om vanavond de tegenpartij te berichten.</div>
<div><b>Dus bij deze een laatste oproep: wie kan morgen mee met het midweek 2 team? Verzamelen 19.45 uur. Spelen om 21.00 uur in Nieuwegein.</b></div>
<div>Vanwege dit tijdstip heb ik niet de mogelijkheid om A jeugd te vragen.</div>
<div>Help elkaar alsjeblieft.</div>
<div><br>
</div>
<div>Groeten,</div>
<div>Marianne </div>
</div>
<br>
<div class="x_gmail_quote">
<div dir="ltr" class="x_gmail_attr">Op ma 31 jan. 2022 om 20:58 schreef Marianne Koerselman <<a href="mailto:koerselman.marianne@gmail.com">koerselman.marianne@gmail.com</a>>:<br>
</div>
<blockquote class="x_gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex; border-left:1px solid rgb(204,204,204); padding-left:1ex">
<div dir="ltr">Beste mensen,
<div><br>
</div>
<div>De nieuwe start van de competitie gaat met nogal wat problemen gepaard. Afgelopen zaterdag is het vierde , mede dankzij de hulp van Saskia, toch nog door kunnen gaan. Het vijfde had kunnen spelen maar de tegenstander had teveel zieken om een team op de
been te krijgen. Vrijdagavond was het voor Atlantis niet mogelijk om een midweekteam in het veld te krijgen.</div>
<div>Ook zijn er een aantal jeugdwedstrijden niet doorgegaan.</div>
<div>Gelukkig heeft het vijfde wel kunnen trainen zaterdag.</div>
<div>Midweek 1 gaat morgen met de nodige invallers uit het vierde en vijfde en de A het veld in.</div>
<div>Ik denk dat het de komende week elke keer weer een uitdaging zal zijn om de teams in het veld te krijgen.</div>
<div><br>
</div>
<div>Ik hoop dat we met de hulp van de niet-zieken en geblesseerden de komende week toch de teams in het veld kunnen krijgen.</div>
<div><b><br>
</b></div>
<div><b>Even één wedstrijd tegelijk:</b></div>
<div><b>Aanstaande woensdag</b> staat er voor Midweek 2 een wedstrijd tegen Koveni in Nieuwegein gepland. 21.00 uur</div>
<div><b>Er zijn daar nog één spelende heer en een reserve dame en heer nodig.</b></div>
<div><b><br>
</b></div>
<div><b>Zouden jullie mij alsjeblieft per omgaande willen mailen / bellen of appen of je hier iets kunt betekenen??</b></div>
<div><b><br>
</b></div>
<div>Alvast heel hartelijk bedankt.</div>
<div><br>
</div>
<div>Marianne</div>
</div>
</blockquote>
</div>
</div>
</body>
</html>