[Midweek2] verzoek bij gebruik vaste palen

Hans Klijn hans.klijn op ziggo.nl
Do Aug 6 20:00:16 CEST 2020


Hallo allemaal


Kees heeft mij gevraagd om onderstaande met jullie allemaal te delen mbt gebruik van de vaste palen


Graag voor het gebruik van de vaste palen eerst rondom het grondputje zoveel mogelijk zand wegvegen , dit ter voorkoming dat er zandkorrels mee gaan in het putje waardoor de kans ontstaat dat de paal er weer moeilijk uit komt.


vast bedankt voor jullie medewerking


gr

Hans
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/midweek2_kvatlantis.nl/attachments/20200806/782ae232/attachment.html>


Meer informatie over de Midweek2 maillijst