[Midweek2] [Midweek1] het vierde

midweek2 op kvatlantis.nl midweek2 op kvatlantis.nl
Wo Mrt 16 13:04:42 CET 2022


Ik heb bestuursdienst zaterdag en kan ook nog geen hele wedstrijd spelen.

Gita kan ook niet

Gr kris.
Gemaakt met minimale toetsenbordfunctionaliteit

Op 16 mrt. 2022 om 13:00 heeft midweek1 op kvatlantis.nl het volgende geschreven:


Ik werk aanstaande zaterdag, kan er dus niet bij zijn.

Groetjes Ilse

Op wo 16 mrt. 2022 12:32 schreef <midweek1 op kvatlantis.nl<mailto:midweek1 op kvatlantis.nl>>:
Beste mensen van de midweekteams,

Het is as. zaterdag weer een hele klus om de teams compleet te krijgen.
Vooral voor het vierde is het een groot probleem omdat er veel teams tegelijkertijd spelen.
De afgelopen weken zijn er veel wedstrijden van het vierde niet doorgegaan ( ook vanwege het feit dat de tegenpartij geen team op de been kon brengen).

Daarom wederom een verzoek aan jullie of jullie iets voor hen kunnen betekenen.
Het is een lastig tijdstip en ook ver weg, maar wie niet waagt....
Ze missen nog een reserveheer en twee dames.

Als jullie alsjeblieft snel willen reageren want helaas zie ik anders geen andere mogelijkheid dan om af te bellen.

Ik hoor graag,

Marianne


--
Midweek1 mailing list
Midweek1 op kvatlantis.nl<mailto:Midweek1 op kvatlantis.nl>
http://kvatlantis.nl/mailman/listinfo/midweek1_kvatlantis.nl
--
Midweek1 mailing list
Midweek1 op kvatlantis.nl
http://kvatlantis.nl/mailman/listinfo/midweek1_kvatlantis.nl
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/midweek2_kvatlantis.nl/attachments/20220316/33660b85/attachment.html>


Meer informatie over de Midweek2 maillijst