<!DOCTYPE html>
<html><head>
<meta charset="UTF-8">
</head><body><p>Hallo allemaal</p><p><br></p><p>Ik kreeg van Kees v.d. Zijden door dat het probleem opgelost is.</p><p>De palen zijn er door 2 man van de gemeente uitgehaald.</p><p><br></p><p>Om te voorkomen dat het probleem terugkomt is het belangrijk dat voordat de paal erin gezet wordt dat rondom het putje het zand weggeveegd wordt.</p><p>Want dat was de grote boosdoener dat er zand mee geveegd wordt in het putje als de paal erin gaat.</p><p><br></p><p>gr</p><p>Hans</p><p><br></p><blockquote type="cite">Op 24 april 2019 om 20:03 schreef Hans Klijn <hans.klijn@ziggo.nl>: <br> <br><p>Hallo allemaal</p><p><br></p><p>Kreeg van Kees van de Zijden het verzoek onderstaande met jullie allen te delen.</p><p><br></p><p>Voorlopig kunnen op de trainingsavonden de vaste palen <strong>NIET </strong>gebruikt worden</p><p>De reden is dat ze er heel moeilijk uit te halen zijn.</p><p><br></p><p>Kees is al met de Gemeente in overleg hoe dit op te lossen.</p><p><br></p><p>Dus graag gevolg hieraan geven</p><p><br></p><p>gr</p><p>Hans</p></blockquote><p class="default-style"><br> </p></body></html>