<!DOCTYPE html>
<html><head>
    <meta charset="UTF-8">
</head><body><p>Hallo allemaal</p><p><br></p><p>N.a.v. de maatregelen van afgelopen dinsdag is het protocol aangepast.</p><p>Er mag nog getraind worden door de senioren onder de nieuwe voorwaarden zoals die in het nieuwe protocol staan.</p><p>Hierbij het aangepaste protocol. De wijzigingen zijn in het rood aangegeven. </p><p><br></p><p>Groetjes</p><p>Hans</p></body></html>