<div dir="auto">Hi Kris,</div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Heel graag!</div><div dir="auto">Zou handig en fijn zijn, mocht er een heer uitvallen..</div><div dir="auto">Hartstikke bedankt</div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Atlantis 5</div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto"><br></div><div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">Op do 27 jan. 2022 om 18:34 schreef <<a href="mailto:atlantis5@kvatlantis.nl">atlantis5@kvatlantis.nl</a>><br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left-width:1px;border-left-style:solid;padding-left:1ex;border-left-color:rgb(204,204,204)">Ik heb bestuursdienst tijdens wedstrijd van het 5e dus als je wilt dat ik mijn spullen meeneem om stand-by te staan laat het ff weten<br>
<br>
Gr kris. <br>
Gemaakt met minimale toetsenbordfunctionaliteit<br>
<br>
> Op 27 jan. 2022 om 18:19 heeft <a href="mailto:midweek1@kvatlantis.nl" target="_blank">midweek1@kvatlantis.nl</a> het volgende geschreven:<br>
> <br>
> <br>
> Beste allemaal,<br>
> <br>
> De wedstrijd van Midweek1 die vrijdagavond gespeeld had moeten worden, gaat niet door. Wij kunnen geen team volledig krijgen.<br>
> <br>
> Het vierde en vijfde spelen zaterdag beiden thuis en het zou dus erg fijn en wenselijk zijn dat die wedstrijden wel door kunnen gaan.<br>
> <br>
> Echter: Dit zijn de beperkingen t.a.v. de spelers die ik tot nu toe heb geinventariseerd:<br>
> <br>
> Martijn - niet 100% fit<br>
> Milou - slechts beschikbaar voor halve wedstrijd<br>
> Menno - geen hele wedstrijd<br>
> Trevor wellicht positief getest<br>
> Anouk kan niet invallen voorlopig<br>
> Rob K. niet beschikbaar tot 15 maart<br>
> Janneke voorlopig niet beschikbaar<br>
> <br>
> Positief bericht: Kim zou bij het vierde reserve kunnen zijn.<br>
> <br>
> De wedstrijd van 4 is om 13.05 en het vijfde speelt om 15.20 dus bij elkaar invallen / rouleren kan wel.<br>
> <br>
> Zouden jullie alsjeblieft met elkaar willen afstemmen of jullie het zien zitten dat ik de wedstrijden niet annuleer? Met een beetje goede wil en misschien ook met hulp van midweekspelers zou het moeten lukken toch???<br>
> <br>
> Marianne<br>
> <br>
> Zouden jullie alsjeblieft<br>
> <br>
> -- <br>
> Midweek1 mailing list<br>
> <a href="mailto:Midweek1@kvatlantis.nl" target="_blank">Midweek1@kvatlantis.nl</a><br>
> <a href="http://kvatlantis.nl/mailman/listinfo/midweek1_kvatlantis.nl" rel="noreferrer" target="_blank">http://kvatlantis.nl/mailman/listinfo/midweek1_kvatlantis.nl</a><br>
-- <br>
Atlantis5 mailing list<br>
<a href="mailto:Atlantis5@kvatlantis.nl" target="_blank">Atlantis5@kvatlantis.nl</a><br>
<a href="http://kvatlantis.nl/mailman/listinfo/atlantis5_kvatlantis.nl" rel="noreferrer" target="_blank">http://kvatlantis.nl/mailman/listinfo/atlantis5_kvatlantis.nl</a><br>
</blockquote></div></div>