<html><head></head><body><div class="ydpe8f00dd2yahoo-style-wrap" style="font-family:verdana, helvetica, sans-serif;font-size:13px;"><div></div>
<div dir="ltr" data-setdir="false">Ik red het niet zaterdag<br></div><div><br></div>
</div><div id="yahoo_quoted_8377549378" class="yahoo_quoted">
<div style="font-family:'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif;font-size:13px;color:#26282a;">
<div>
On Wednesday, 16 March 2022, 12:32:44 CET, <midweek2@kvatlantis.nl> wrote:
</div>
<div><br></div>
<div><br></div>
<div><div id="yiv2344661525"><div dir="ltr">Beste mensen van de midweekteams,<div><br></div><div>Het is as. zaterdag weer een hele klus om de teams compleet te krijgen.</div><div>Vooral voor het vierde is het een groot probleem omdat er veel teams tegelijkertijd spelen.</div><div>De afgelopen weken zijn er veel wedstrijden van het vierde niet doorgegaan ( ook vanwege het feit dat de tegenpartij geen team op de been kon brengen).</div><div><br></div><div>Daarom wederom een verzoek aan jullie of jullie iets voor hen kunnen betekenen.</div><div>Het is een lastig tijdstip en ook ver weg, maar wie niet waagt....</div><div>Ze missen nog een reserveheer en twee dames.</div><div><br></div><div>Als jullie alsjeblieft snel willen reageren want helaas zie ik anders geen andere mogelijkheid dan om af te bellen.</div><div><br></div><div>Ik hoor graag,</div><div><br></div><div>Marianne</div><div><br></div><div><br></div></div>
</div>-- <br>Midweek2 mailing list<br><a ymailto="mailto:Midweek2@kvatlantis.nl" href="mailto:Midweek2@kvatlantis.nl">Midweek2@kvatlantis.nl</a><br><a href="http://kvatlantis.nl/mailman/listinfo/midweek2_kvatlantis.nl" target="_blank">http://kvatlantis.nl/mailman/listinfo/midweek2_kvatlantis.nl</a><br></div>
</div>
</div></body></html>