[Selectie] Vergeten te melden vanavond

Wilma de Vries wilma1968 op gmail.com
Di Jun 28 22:38:15 CEST 2016


Hallo allemaal

Ik ben vanavond nog vergeten te melden dat we de aanbieding van het knkv
hebben gekregen om met het tweede in de 3de klasse te blijven spelen.

Wij zijn zo vrij geweest om deze aanbieding mede namens jullie te
accepteren!!!!

Groeten
Wilma
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <http://kvatlantis.nl/pipermail/selectie_kvatlantis.nl/attachments/20160628/9c789fec/attachment-0001.html>


Meer informatie over de Selectie maillijst