<html>
<head>
<style><!--
.hmmessage P
{
margin:0px;
padding:0px
}
body.hmmessage
{
font-size: 12pt;
font-family:Calibri
}
--></style></head>
<body class='hmmessage'><div dir='ltr'>Ik wil wel rijden. <BR> <BR>Mvg,<BR>Dirk Kuyt<br> <BR><div><hr id="stopSpelling">Date: Fri, 14 Aug 2015 11:07:21 +0200<br>From: mgoverse@gmail.com<br>To: aadjuhwitteman@hotmail.com<br>Subject: Re: [Selectie] komend weekend<br>CC: selectie@kvatlantis.nl; serge.kraaikamp@ziggo.nl; fjvandermeer@casema.nl<br><br><div dir="ltr"><div><div><div><div><div>Hoi allemaal,<br><br></div>We hadden het er gisteravond al even over, maar er is nog geen vervoer geregeld. <br></div>Weet niet wie er allemaal kunnen rijden. Maar neem maar een toet mee :)<br><br></div>Shirts staan in de bestuurskamer klaar.<br><br></div>Ik kom zelf later naar SDO. Zie jullie daar.<br><br></div>Gr Mark<br><div><div><br><br></div></div></div><div class="ecxgmail_extra"><br><div class="ecxgmail_quote">Op 14 augustus 2015 10:50 schreef aadjuh <span dir="ltr"><<a href="mailto:aadjuhwitteman@hotmail.com" target="_blank">aadjuhwitteman@hotmail.com</a>></span>:<br><blockquote class="ecxgmail_quote" style="padding-left: 1ex; border-left-color: rgb(204, 204, 204); border-left-width: 1px; border-left-style: solid;">
<div><div dir="ltr">
Hallo allemaal,<br><br><br>Nog even voor zaterdag en zondag een korte planning.<br>We willen graag om 10:00 uur verzamelen bij de kantine.<br>Dan krijgen jullie nog even rustig de tijd om een wat te drinken, en kan ik heerlijk nog even een verhaal afsteken wat betrekking heeft op de wedstrijden van die dag.<br>Tussen 10:30 en 10:45 uur willen we in de auto stappen naar Hillegom toe.<br>Om 12:15 start daar voor ons de eerste wedstrijd en zullen we rond 17:00 uur weer klaar zijn.<br><br>Plan is om te douchen in Mijdrecht op de eigen accommodatie, dit omdat de accommodatie van SDO erg beperkt doucheruimte heeft en er 4 clubs aanwezig zijn. Voor ons staat er tevens in Mijdrecht een BBQ op ons te wachten.<br><br>Wat betreft zondag, ook dan verzamelen we om 10:00 uur in de kantine. <br>We beginnen in de duinen met een kort rondje als warming-up vervolgens gaan we intervaltraining doen die voor het grootste deel door de duinen gaat en een klein stukje over het strand.<br><br>Als we aankomen op het strand bij de locatie waar we de rest van de dag verblijven, krijgen jullie even rust om bij te komen en gaan we daarna nog een klein uurtje een bootcampje doen op het strand. (wat ladder oefeningen, core stability oefeningen en wat sprintwerk) <br>Na opnieuw een pauze eindigen we met een kort spel en vertrekken we terug naar Mijdrecht.<br>Verwachting is dat we wel om 17:00 uur weer thuis zijn.<br><br>Voor zondag is het handig om een stel schoenen aan te trekken waar je een paar kilometer op kan hardlopen. Als ik het weerbericht mag geloven dan wordt het warm. We zullen op het strand in de buurt van een strandtent verblijven, je kan natuurlijk ook zelf eten meenemen.<br>Als je nog vragen hebt dan kan je me mailen, whatsappen (06 - 38 66 27 37), bellen, faxen, per postduif enz. enz.<br><br>Groetjes en tot morgen,<br>Aad<br> <br> </div></div>
<br>_______________________________________________<br>
Selectie mailing list<br>
<a href="mailto:Selectie@kvatlantis.nl">Selectie@kvatlantis.nl</a><br>
<a href="http://kvatlantis.nl/mailman/listinfo/selectie_kvatlantis.nl" target="_blank" rel="noreferrer">http://kvatlantis.nl/mailman/listinfo/selectie_kvatlantis.nl</a><br>
<br></blockquote></div><br></div>
<br>_______________________________________________
Selectie mailing list
Selectie@kvatlantis.nl
http://kvatlantis.nl/mailman/listinfo/selectie_kvatlantis.nl</div> </div></body>
</html>