<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<style type="text/css" style="display:none;"><!-- P {margin-top:0;margin-bottom:0;} --></style>
</head>
<body dir="ltr">
<div id="divtagdefaultwrapper" style="font-size:12pt;color:#000000;background-color:#FFFFFF;font-family:Calibri,Arial,Helvetica,sans-serif;">
<p>Hoi Allemaal,<br>
<br>
Nog even aan het bijkomen van een geslaagd trainingsweekend.<br>
<br>
Hierbij nog even wat informatie over de oefenwedstrijden vanavond tegen Oranje Nassau.<br>
We vertrekken om 18:15 uur bij Atlantis.<br>
De wedstrijden zijn om 19:30 en 20:45 uur.<br>
<br>
Neem je blauwe inschiet shirt mee want waarschijnlijk kunnen wij niet in onze wedstrijd shirts spelen.<br>
Opstelling hoor je vanavond.<br>
<br>
Ik had gezegd dat ik vanavond de selectie bekend zou maken, maar dat wordt morgen bij de training.<br>
Ik wil na de wedstrijden eerst ook nog even evalueren met Tamira.<br>
<br>
Groetjes en tot vanavond.<br>
Aad<br>
</p>
</div>
</body>
</html>