Atlantis B2 wint gemakkelijk08:20 17-09-2018
Op 8 september speelde Atlantis B2 tegen Vlug & Vaardig B1 uit Amsterdam. Atlantis B2 speelde vandaag hun eerste competitiewedstrijd. In de aanval begonnen: Jeffrey, Mirthe (als heer), Maura en Djeena In de verdediging begonnen: Luc, Femke (als heer), Lisette en Denise Op de reserve bank hadden ze: Tessa Atlantis begon de wedstrijd goed, tijdens de rust stond Atlantis met 3-0 voor. Dit kwam door een doorloopbal van Mirthe, en twee mooie schoten van Maura en Lisette. Tijdens de rust kregen ze goede aanwijzingen van hun coach Niels, en wisselde Djeena met Tessa. Daarna gingen ze er weer vol tegenaan. Het werd al snel 5-0 door twee prachtige schoten van Denise en Jeffrey. Daarna scoorde vlug en vaardig een doelpunt en werd het 5-1. Toen scoorde Atlantis 4 doelpunten, een doorloopbal van Mirthe en drie schoten van Tessa en Lisette. Vlug en Vaardig scoorde daarna snel twee doelpunten en toen was de stand 9-3. In de laatste minuut maakte Mirthe nog 10-3. Volgende week spelen ze hun laatste hun tweede wedstrijd tegen De Corvers B2 in Hilversum.