Atlantis 2 verliest08:24 17-09-2018
Zaterdag 15 September stond voor het door Van Walraven gesponsorde Atlantis 2 de thuiswedstrijd tegen buurtvereniging De Vinken op het programma. Atlantis hoopte als team net zo’n sterke wedstrijd als afgelopen week neer te zetten, maar konden helaas de punten niet in Mijdrecht houden. In de aanval werd gestart met Sander van der Sluijs, Jelle van Wermeskerken, Chantal Poolman en Melissa van der Stap. In de verdediging begonnen Rick Kuijlenburg, Timo Jongerling, Joy Trompert en Natasja Korver. Het eerste kwartier van de wedstrijd ging de score nog gelijk op tot een stand van 3-3. Hierna wisten De Vinken uit te lopen tot een ruststand van 5-10. Na de rust kwam Atlantis sterker uit de kleedkamers en leek deze langzaamaan weer terug te komen tot een stand van 7-11. Er werd bij het team op gehamerd de juiste kansen te blijven zoeken. Helaas kon Atlantis niet meekomen met de scores van De Vinken, er waren kansen genoeg, alleen konden deze de rest van de wedstrijd maar moeilijk de korf vinden. Hierdoor eindigde de wedstrijd met een verlies van 13-18. Helaas niet een wedstrijd met het gehoopte resultaat, maar hier zal het team weer hard mee aan de slag gaan tijdens de trainingen om zo de komende wedstrijd de punten weer binnen te halen. Volgende week zal Atlantis 2 het opnemen tegen Viking 2 in Wijk Bij Duurstede.