Atlantis E1 pakt het kampioenschap!09:39 15-10-2018
Afgelopen zaterdag stond er, voor het door Petra’s Praktijk gesponsorde Atlantis F1, een spannende kampioenswedstrijd op het programma. Het Bussumse DOC was de tegenstander, tegen wie in de thuiswedstrijd met 5-5 gelijk werd gespeeld. DOC was mede titelkandidaat, dus het beloofde een lastige wedstrijd te worden. In alle vroegte vertrokken spelers Melle, Fenna, Lucas, Willemijn, Sara en Daniël met coaches Joyce en Fay naar Bussum. Zij konden rekenen op flink wat publiek, want er reisden de nodige ouders en familieleden mee om hen aan te moedigen. Atlantis E1 begon sterk aan de wedstrijd want al snel zetten zij een 0-3 stand op het scorebord. Het spel was wat slordig, waardoor DOC terug wist te komen tot 2-3. Met die tussenstand werd gerust. Coaches Fay en Joyce motiveerden de toppers van de E1 om in de 2e helft de focus verdedigend te houden en aanvallend goede ballen te gooien en de kansen af te maken. Kort na rust bleef het spannend; er werd door beide ploegen niet gescoord. Daarna ging er een knop om bij Atlantis E1 en werden er binnen tien minuten snelle en prachtige doelpunten gemaakt! Met een stand van 2-9 namen zij afstand van tegenstander DOC. Het eindsignaal klonk en het door Petra’s Praktijk gesponsorde team mocht samen met Joyce en Fay het verdiende kampioenschap vieren! Super knap gedaan! In de eigen kantine werd het team gehuldigd met taart in de heerlijke herfstzon. Op naar de zaalcompetitie, ze hebben er al zin in!