Atlantis D1 overtuigend kampioen09:40 15-10-2018
Zaterdag 13 oktober was een heerlijke zomerse - en een prachtige dag voor het team van Atlantis D1, dat gesponsord wordt door Orientrade bv Het team dat bestaat uit: Puck, Louise, Flore, Ilse, Aysha, Simon, Lucas, Bram en Milan en de coaches Davey en Sander hadden een doel. De winst moest in Mijdrecht blijven om het kampioenschap te behalen. Helaas is speelster Aysha nog steeds geblesseerd, maar ze was erbij om het team aan te moedigen. Vorige week hadden ze met veel teamspirit de concurrent voor het kampioenschap, ESDO, verslagen. Dus het doel was opnieuw winnen, maar dan van OVVO. De teambespreking en de voorbereidingen werden doorgenomen en de wedstrijd kon starten. De gespannen gezichten waren niet onopgemerkt door de toeschouwers. Door positieve aanmoediging ging Atlantis D1 van start. Het aanvalsvak met Puck, Ilse , Simon en Milan had er zin in. Binnen een minuut scoorde Milan en opende daarmee de wedstrijd. Door een super teamspel scoorde Puck een prachtige afstandsschot. Na 12,5 minuten stond Atlantis voor met 7-0. Het nieuwe aanvals vak met Flore, Louise, Lucas en Bram had meer tegenstand. Louise kwam vaak vrij en scoorde mooie doorloop ballen. Het teamspel zat er goed in en iedereen wilde scoren De 2de helft startte matig. Atlantis dacht de buit al binnen te hebben. Na 5 minuten en aanmoediging van de vele toeschouwers keerde Atlantis weer terug in het spel. De winnaarsmentaliteit was weer terug en er werden weer vele mooie acties gemaakt. Doorloopballen, afstandsschoten, alles werd geprobeerd. Het was mooi om te zien hoe het team zich er met elkaar erdoorheen loodste. De scheidsrechter floot af en Atlantis D1 wist het!!!! Ze waren KAMPIOEN!!!! Gefeliciteerd!!! Jullie hebben het top gedaan! Op naar het binnen seizoen!!! Atlantis D1 wil de sponsor Orientrade bv. bedanken voor de over heerlijke bitterballen tijdens de huldiging!!!