Atlantis B1 wint niet ondanks nieuwe sponsor 08:48 11-03-2019
Zaterdag 9 maart stond voor het door Paans Koek gesponsorde Atlantis B1 de wedstrijd tegen Luno op het programma. Geen onbekende tegenstander voor Atlantis, want de laatste ontmoeting werd nipt verloren. Na een uitstekende eerste bedrijf werd door een wat mindere 2e helft verloren. Eindstand. 8-4. Met twee vroege scores begon de ploeg uit Lindschoten sterk aan de wedstrijd. Het door Paans Koek gesponsorde Altantis wist het spel van de tegenstander prima te lezen en scoorde driemaal op een rij. Op dat moment had de ploeg uit Lindschoten geen grip op het variërende spel van Altantis. In de rust werden de puntjes op de ‘i’ gezet door coach Iris Schaeffer. Helaas werd het de 2e helft lastig om de korf te vinden waarna de meiden van de B1 niet meer terug in de wedstrijd kwamen. Eindstand 8-4. Zaterdag 16 maart speelt Atlantis B1 tegen Vriendenschaar in Bodegraven.