Atlantis 3 boekt een overtuigende zege07:48 13-05-2019
Het door Rabobank gesponsorde Atlantis 3 nam het afgelopen zaterdag op tegen ALO 4. De vorige keer had Atlantis 3 van deze tegenstander gewonnen met 6-17 en het was dan ook de bedoeling om dit opnieuw te doen. Aan het begin van de wedstrijd kwam Atlantis helaas op een 0-1 achterstand te staan en moesten ze achter ALO aan om niet te verliezen. Toen Atlantis 3 aanzette wist het team met prima aanvallen en een aantal mooie schoten al snel uit te lopen naar een 3-1 voorsprong. Atlantis 3 kreeg hierdoor de smaak te pakken en wilde meer. Ze wisten al snel uit te lopen naar een 10-4 ruststand via opnieuw een aantal mooie schoten en een erg mooie doorloopbal van Kim Stolk. In de rust werd het team toegesproken door coach Mark Goverse. Hij gaf aan dat het erg goed ging en dat er doorgepakt moest worden voor een nog groter resultaat. Dit was niet tegen dovemansoren! Atlantis 3 ging aan de slag en liep uit tot een 15-4 tussenstand. Atlantis 3 speelde erg goed en de sportieve wedstrijd bracht een hoop plezier binnen en om het veld. Uiteindelijk werd de wedstrijd afgefloten bij de stand van 22-8 in het voordeel van Atlantis. Ze mogen erg trots zijn op hun spel! Nog twee wedstrijden te gaan voor het team dat ook nog promotie kan halen naar een hogere klasse.