Atlantis 2 knokt tegen koploper09:07 27-05-2019
Op zaterdag 25 mei speelde het door Van Walraven gesponsorde Atlantis 2 tegen Viko 2. In de aanval begonnen Mark, Jelmer, Marijn en Natasja. In de verdediging begonnen we met Joy, Fay, Rick en de ervaren routinier Sander van Diemen. Die tevens op dezelfde avond een gezellig samenzijn organiseerde met enige alcoholische versnaperingen. Het begin van de wedstrijd ging de stand gelijk op. Na 20 minuten spelen was er een stand van 3-3. Vanaf dit moment begonnen de ballen aan de kant van Viko 2 er aardig in de vallen. Dit resulteerde in een ruststand van 4-8. Na de rust wist Viko 2 de korf net wat vaker te vinden dan Atlantis 2. Op haar laatste wedstrijddag mocht Aisha ook nog even meeballen bij Atlantis 2. Na nog een paar mooie doelpunten stond er een eindstand op het bord van 12-17. Atlantis 2 speelt hun volgende, en tevens laatste wedstrijd, thuis om 14:10 tegen ADOS 2. Ook na de wedstrijd zien we iedereen graag bij de barbecue.