Atlantis 2 knokt voor punten tegen Ados 205:33 17-06-2019
Op 15 juni 2019 stond de laatste competitiewedstrijd op het programma. Atlantis 2 tegen ADOS 2 uit Hoorn. De vorige keer werd er helaas verloren maar het door van Walraven gesponsorde tweede was er op gebrand om het seizoen winnend af te sluiten. Met een flink andere opstelling door verschillende afwezigen werd er gestart aan de laatste wedstrijd van het seizoen. Al snel wisten beide ploegen het mandje te vinden. Atlantis kwam beter uit de startblokken waardoor er na 5 minuten al 3-1 op het scorebord stond. Ondanks de wijzigingen in de vakken werden er lange aanvallen opgezet en werd er constant gezocht naar de juiste kans. Ados wist zich redelijk snel terug te pakken en wist de achterstand om te zetten naar een voorsprong. Vlak voor rust wist Atlantis de score gelijk te trekken naar een 10-10 ruststand. Na de laatste peptalk van het seizoen van onze coach Mark was Atlantis 2 er klaar voor om het goede spel door te zetten in de tweede helft. Helaas wist Ados snel zijn voorsprong weer op 2 punten te zetten waardoor Atlantis weer een inhaalslag moest maken om die winst in de wacht te slepen. Na zo’n 40 minuten spelen was er een kleine triomf Joy scoorde een mooi schot waardoor iedereen die in het veld stond een doelpunt wist te maken in de wedstrijd. Met nog 10 minuten te spelen stond het 14-14. Het draaide uit op een spannende eindfase. Atlantis kreeg het voor elkaar om in de 22e minuut van de tweede helft de voorsprong weer te pakken naar een 15-14. Helaas wist Ados ook nog eenmaal de korf te vinden om de score tot een 15-15 te zetten. Er waren nog steeds bij deze stand een aantal minuten te spelen. Er werden nog goede aanvallen opgezet en kansen waren er zeker. Maar de bal mocht het mandje maar niet vinden. In de laatste minuut probeerde Kevin nog eenmaal een poging te wagen maar de bal stuiterde helaas net het mandje weer uit waardoor er werd geëindigd met een 15-15 gelijkspel. Wij willen namens Atlantis 2 iedereen bedanken die ons het afgelopen seizoen/jaar is komen aanmoedigen. We hopen jullie allemaal aankomend seizoen weer te zien langs de lijn.