Atlantis 1 komt tekort tegen DES 106:49 09-09-2019
De eerste competitiewedstrijd stond voor de deur voor het door van Walravan gesponsord Atlantis 1 dat aan moest treden tegen DES 1 uit Delft.

In de rust kwam het met bakken uit de hemel vallen, maar toen de 2e helft weer van start ging was het gelukkig weer droog.

Aan het begin van de 2e helft kon Atlantis nog goed meekomen met DES maar na de 11-13 ging de ploeg uit Delft extra gasgeven wat leidde tot een 11-17 tussenstand. Atlantis had moeite om met een oplossing te komen en DES was simpelweg beter. Eindstand: 15-25.

Atlantis weet waar het aan moet werken om volgende week Vitesse te verslaan. Deze wedstrijd zal plaatsvinden om 16:30 in Barendrecht. We hopen zoveel mogelijk publiek uit Mijdrecht daar te zien om ons te supporten.