Atlantis 2 wint tweede wedstrijd.08:59 16-09-2019
Op een zonnige nazomerse zaterdagmiddag ging Atlantis 2 naar Utrecht om het op te nemen tegen HKC. Een geheel onbekende tegenstander voor de ploeg uit Mijdrecht. Doordat het veld van HKC nog niet klaar was, werd er gespeeld op het veld van Hebbes.

Ook deze week weer een andere samenstelling, dus andere vakken. In de aanval begonnen Janneke van Ginkel, Melissa van der Stap, Mark Kruiswijk en de jarige Kevin Keijman. In de verdediging stonden Amy Loman, Joy Trompert, Jelmer Steen en Rick Kuijlenburg.

HKC opende de score met 1-0, dit is dan ook de enige keer geweest dat zij voor stonden. Na de 1-1 bouwde Atlantis een voorsprong op. Deze gaf de ploeg niet meer weg. Met doelpunten van Janneke, Jelmer, Joy en Amy.

Atlantis ging de rust in met een voorsprong van 4-9. In de rust benadrukte coach Mark Goverse dat het spel er goed uit zag, maar het ontbrak nog wel aan het afmaken van de kansen.

Na de rust ontbrak het nog steeds een beetje aan het afmaken van de kansen. Ondanks een mindere tweede helft kwam de ploeg uit Mijdrecht niet in gevaar. Op de 14e van september scoorde onze jarige job het 14e doelpunt!

Met nog 10 minuten op de klok (die er niet was ) kwamen Sam Verweij, Natasja Korver en Tessa Verweij het veld in. Onze snelle Tessa zorgde voor een stip voor Atlantis. Sam sloot deze wedstrijd af met een mooi schot, dit schot bracht de stand op 10-17.

Volgende week zal Atlantis 2 aantreden tegen Haarlem in Mijdrecht. De bal zal om 14:10 uur worden uitgenomen.